Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Risk of Vampire Effect in Advertising
Kuvita, Tetyana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Pojem vampire efekt je stále málo prozkoumaný marketingovými odborníky. Během závodu o získání pozornosti cílové skupiny, zadavatelé reklamy často používají speciální poutavé zařízení. To však na druhé straně vystavuje značku i produkt vyššímu riziku vampire efektu, kdy hlavní myšlenka je zakrytá těmito zařízeními. Tato práce se tedy zabývá hlubším výzkumem vampire efektu, založené na deduktivní metodě. První část práce je pokrývá teorie rúzných typů vampire efektu. Druhá část práce se skládá z praktické části, kdy bylo provedeno sběr a analýza dat. Celá studie je zaměřená na rizika vampire efektu, při využívání známých osobností jako centrum pozornosti, jak v poutacích zařízeních, tak v tištěné reklamě. Nástroje použité při této studii zahrnuje zařízení sledující pohyb očí a 72 studentů z Vysoké školy ekonomické v Praze. Závěrem této práce je, že dochází k vyššímu riziku vzniku vampire efektu, pokud je použit nesouvisející poutavý nástroj. Obchodníkům je doporučeno využívat známé osobnosti, které jsou spojené s produktem. Nicméně objekty, které mají být "související" s produktem by měly být efektivně předem testovány před zahájením reklamní kampaně.
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Adamová, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací s využitím celebrit. Jedná se o možnou cestu, jak v dnešní době zaujmout pozornost spotřebitele. Teoretická část přibližuje čtenáři tvorbu účinné marketingové komunikace, následně pak otázky spojené se zapojením celebrity do marketingové komunikace (kdo jsou celebrity a jaký je jejich vliv na spotřebitele, historie použití celebrit, způsoby zapojení celebrit do marketingové komunikace, úskalí spojená s touto problematikou). Praktická část prezentuje výsledky původního průzkumu zkoumajícího zastínění značky celebritou a odlišností vnímání marketingové komunikace s celebritou dle pohlaví a věku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.